tirsdag den 21. december 2010

Spørgsmål & svar

Jeg har fået nogle få spørgsmål fra en veninde, som hun gerne vil have at jeg besvare:

1. Dine favorit bands?
Volbeat & Dream Theater<3
2. Dine tanker og meninger om Harry Potter filmene?
Jeg syntes at filmene er rigtig gode;) Og han spiller rigtig godt i Harry Potter rollen!
3. Dine tanker og meninger om Mean Girls?
Den er meget god. Jeg er nu ikke så meget for tøsse/pige film, men den er nok en af de bedste jeg har set.
4. Fortæl om din favorit fast food/ usundt mad?
Nok det mest traditionelle... pizza :D
5. Dit ynglings fag i skolen?
Uha, øh.. Matematik?? ejj nok hjemmekunstskab, hvis jeg havde det -.-'
BONUS 6. Favorit Disney film?
Den var svær. Jeg kan godt lide dem alle sammen, de er så hyggelige:) Men det må nok blive Tarzan;) upss glemte helt Beauty and the beast :D

Knuzzz:*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar